Combo LG i Celeron 333

Autor: Piotr K. (dziejek7_at_2com.pl)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 12:13:53 MET

Mam nowy napęd combo LG GCC-4520B (52x, 24x, 52x, 16x), cache 2MB, Program
Nero.
Włożyłem napęd do Celerona 333 z 64MB ramu.
Przy próbach nagrywania niewielkiej ilości danych (ok. 2MB - 10MB) nie ma
problemów.
W momencie jak chcę nagrać coś więcej (ok. 200MB, kopia płytki itd.)
nagrywarka ma z tym kłopoty, tzn.
Ładuje dane do bufora, zaczyna nagrywać (dioda zaczyna migać i widać postęp
nagrywania). Przy około 7%, nagrywarka przestaje nagrywać. Po pewnym czasie
wyskakuje błąd "timeout error".
Próbowalem zmniejszyć prędkości nagrywania (16x dla CDR i 10x dla CDRW),ale
efekt ten sam.

Włożyłem na próbę tę nagrywarkę do innego kompa (Athlon 1700+, 256MB) i nie
było takich problemów.

Z tego by wynikało, że Celleron 333 i 64MB to za mało? W wymaganiach
sprzętowych dla tego combo pisze: Celeron 350 i 64MB, ale myślę że przy
mojej konfiguracji tez powinno działać.
Czy ktoś miał podobne problemy? Czy jak dokupię RAM to coś pomoże?

Piotr K.