Re: Combo LG i Celeron 333

Autor: Paul Luck (paulluck_at_bb.home.pl.spam)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 14:07:10 MET

> Z tego by wynikało, że Celleron 333 i 64MB to za mało? W wymaganiach
> sprzętowych dla tego combo pisze: Celeron 350 i 64MB, ale myślę że
> przy mojej konfiguracji tez powinno działać.
> Czy ktoś miał podobne problemy? Czy jak dokupię RAM to coś pomoże?

Nie tylko procesor i pamięć jest tu ważna! Zależy jaki masz dysk, jaką płytę
główną, jaki system i jak "zaśmiecony".
Przypuszczam że dysk się nie wyrabia z dostarczeniem danych do nagrywarki i
tu masz problem, przede wszystkim sprawdź ustawienie DMA dla dysku i
nagrywarki.

Napisz jaką masz płytę (jaki chipset) i jaki dysk.

Paweł