Re: Asus A7V133-Raid i CLEAR CMOS

Autor: Robert Szymczyk (szymczyk_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 01 Jan 2004 - 11:54:56 MET

in article bsvipe$t5q$1_at_inews.gazeta.pl, Stirlitz at arbuzzz_at_go2.pl wrote on
31-12-2003 23:32:

> mam taką płytę i jest tam tylko "miejsce na jumper" ale można wziąć
> pensetkę i ładnie zresetować cmos łącząc na chwile te punkty ze sobą.
> Punktów owych należy szukać zaraz obok baterii.

Tylko wcześniej radzę wyjąć baterię - jak napisano w instrukcji - spotkałem
się z możliwością uszkodzenia płyt ASUS'a przez reset CMOS'u z włożoną
baterią - leci taki malutki tranzystorek w okolicach baterii.....

?ob.