Re: ati 9100 - problem

Autor: Marcin Wojtczuk (we-steal-from-artists_at_riaa.com)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 11:20:48 MET

Arteq claimed:
> mam atr 9100 hercules, problem polega na tym ze po wloczeniu gry, czy dema
> 3D obraz znika a na ekranie pojawiaja sie pasy

Jakie to gry/programy ? Wszystkie ?

> Co to moze znaczyc (zle stery, cos nie tak z directx i ze sprzetem)

Jeżeli wszystkie gry tak mają to prawdopodobnie trafia cię to co
większość: niestabilny zasilacz.

> W kompie siedzial wczesniej GForce2MX , ale odinstalowalem stery i dopiero
> wlozylem nowa grafike
> (system win2k z sp4 )

Jak odinstalowałeś sterowniki ?

> Macie moze jakies pomysly co to moze byc

Zasilacz albo źle odinstalowane sterowniki. Ja reinstalowałem system
przy przejściu nvidia -> ati.

--
          Marcin Wojtczuk
  [ http://www.stringi.com/viper/ ]