Re: Watercooling i nagrzewnica

Autor: Lukasz Goralczyk (liku_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 11:40:17 MET

schedar <schedar_at_nospamop.pl> wrote:
> Powiedzcie mi cos o nagrzewnicy samochodowej ktora(podobno) mozna
> wykorzystac do watercoolingu.

Ja u siebie mam nagrzewnice z jakiegos volckwagena. Trzeba isc na zlomowisko
i wyszukac jakas nagrzewnice. Ma to rozmiar ok. 25x25cm, wysokie na 5-7cm.
Za 2 nagrzewnice (rozne) dalem 50zl. Co do wezy - trzeba zrobic przejsciowke
(np. alu lub miedz - trzeba toczyc, alu lepsze) i przykleic np. distalem
albo wkrecic. U siebie mam przewody 8 mm.

--
Lukasz
http://student.uci.agh.edu.pl/~liku