Re: Karta TV PixeView Pro kontra karta PixelView Xcapture.

Autor: GM (universum_at_xl.wp.pl)
Data: Thu 01 Jan 2004 - 12:46:00 MET

> Która z wymienionych kart pozwoli uzyskać lepszą jakość przy nagrywaniu
> video ze źródła analogowego ? Teoretycznie powinna to być Xcapture (10
> bitowy przetwornik), ale czy tak jest rzeczywiście i ew. jak duża jest
> faktyczna różnica w jakości nagranego materiału ? Dodatkowo interesuje
mnie
> na ile karta oparta na układzie Conexant CX23881 (Xcapture) jest
> kompatybilna z oprogramowaniem dla kart opartych na układach serii BT 8XX,
> np: czy programy typu VirtualDub lub iuVCR będą działały z nią stabilnie i
> bezproblemowo ?

Mialem przez 1 dzien pixelView na cx23881 i jedno co mi sie podobalo to
wlasnie jakosc zgrywnia z wejscia wideo, reszta byla do d...(dzwiek prawie
nie dzialal, praktycznie tylko oryginalne oprogramowanie do tunera, ale
dzialal np Ferro cyfrowy magnetowid,)

Karte oddalem do sklepu i zbieram kase na winfast expert lub DV2000.

pozdro
GM