Re: [NtG]

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 10:24:57 MET

"Pawel" <Pavvcio_at_op.pl> wrote:

> A ty jak nie umiesz czytac tez sie nie udzielaj.

Zmien ton.

> Chyba w temacie jest NTG wiec nie widze problemu.

Taka "wstawka" w temacie wcale nie daje Ci wolnej drogi do robienia tego
co robisz, to tak jakbys wszedl do sklepu z okrzykiem: "kradne!" i to
magiczne slowo upowaznialo Cie do tej bezprawnej kradziezy.

Po to jest podzial usnetu na na grupy tematyczne, zeby w domysle nawet
najwiekszy glab byl w stanie znalezc odpowiednia grupe na pytanie o swoje
problemy. Jak widac na przykladach, nie zawsze sie to do konca sprawdza.

A Ty, zamiast napisac "przepraszam" i udac sie na wlasciwa grupe, jeszcze
sie rzucasz i obrazasz innych wokolo.

> Dzieki za checi, ale wiem czy zajmuje sie ow grup i podawanie przez
> ciebie linki sa zbyteczne.

Jak bys wiedzial nie obrazal bys innych grupowiczow i nie zacza tutaj
watku NTG. No chyba, ze nalezysz to tej malo inteligentnej czesci
spoleczenstwa co wie, ze nie wolno ale i tak to zrobi. Przykre...

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,