dzwiek 5.1

Autor: BloQerS (bloqers_at_satkabel.com.pl)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 10:22:04 MET

Witam
Mam nastepujacy problem , posiadam plyte glowna Shuttle AK32VN z
zintegrowana Karta Dzwiekowa VIA AC'97 (Smart 5.1) Problem mianowicie jest
taki ze gdy wlanczam w Xp funkcje 5.1 niestety nic nie dziala .. w
wlasciwosciach audio sa regulacje poszczegolnych glosnikow ale nistety nie
wydobywa sie z nich dzwiek , mam najnowsze stery oznaczone 390 b nie wiem
jaki moze byc powod mojego problemu jesli ktos rozwiazal podobny prosze o
pomoc :(

pozdrawiam
Grzegorz