Re: Watercooling i nagrzewnica

Autor: Andrzej Mikołajczyk (silnik_at_NOSPAM.banita.pl)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 05:41:09 MET

Użytkownik "schedar" <schedar_at_NOSPAMop.pl> napisał w wiadomości

> przed zakupem nie znalem opinii, ale nie zaluje bo nie widze zadnej
tanszej
> oferty WC

No tanszego "gotowego" kompletu to chyba nie ma.

> Athlon 1.3GHz przy godzinnym nagrzewaniu z WC - 55 stopni
> przy wiatraku - 62 stopnie

Hm, to itak duzo, ja mam na wiatraku na duronie 1200_at_1300 w zaleznosci od
tego czy lufcik mam
w pokoju otwarty czy zamkniety 35-48 stopni. Na wodzie oczekiwalbym ze
temperatura na podkreconym bardziej
procku osiagala by w maksie 35 stopni. Totalnym maksie.
A na wodzie 55 stopni? To wybacz, kupujesz jakiegokolwiek zalmana na proc i
masz nizsza temperature, na allegro mozna
kupic nawet za 75zl takie cos.
A CPC chyba 99zl kosztuje najtansze, nie?
Pozdrawiam.