Re: Watercooling i nagrzewnica

Autor: schedar (schedar_at_NOSPAMop.pl)
Data: Thu 01 Jan 2004 - 13:57:22 MET

> to zalezy z jakiego auta ;)

no nie znam sie , wiec prosze o jakies przyklady (marka/wielkosc/cena)

> w sklepie akwarystycznym, ementualnie z czesciami do hydrauliki ;) IMO 5mm
> to malutko jak na WC

a jak to sie fachowo nazywa? (czy moze po prostu przejsciowka?)

> im krotsze przewody tym mniejsze opory :) 250 l/h to tez malo :) 1000l/h
by
> sie przydalo ale coz to CPC

Zastanawialem sie nad pompka CPC co ma 600l/h i 16dB , ale ja stawiam na
cisze i wole dokupic druga 250l/h i 12dB

> no jasne :) ewentualnie pompki CO

CO odpada, a akwariowe zapewne halasuja ?

> wiesz jakie panuja opieni a mimo to sie w CPC wpakowales ?

przed zakupem nie znalem opinii, ale nie zaluje bo nie widze zadnej tanszej
oferty WC

> jakie podzespoly komp ? jaka temp wczesniej ?
Athlon 1.3GHz przy godzinnym nagrzewaniu z WC - 55 stopni
przy wiatraku - 62 stopnie

moge teraz podkrecic do 1466 , a na 1533 dzialalo dlugo ale jednak sie
powiesil - dlatego chce nagrzewnice