Re: Poprawne napiecie zasilania Bartona

Autor: Sardo de Nunspa (sardo_at_sauron.pl.eu.org)
Data: Thu 01 Jan 2004 - 20:37:07 MET

Andre <andrehull_N.O_S.P.A.M_@_usun_poczta_to_.fm> wrote:

> mam propozycje i to calkiem powazna- napisz do producenta w polsce
> pomoc_at_gigabyte.pl i niech cos na to poradza. ja napisalem w troche prostrzej
> sprawie i po paru dniach odpowiedzieli.
> proponuje to dlatego ze mam podobna plyte (ga-7n400e-l) i nie wiem jakie
> napiecie daje mojemu procesorowi bo jeszcze nie mam na tym sprzecie windy
> zainstalowanej zeby to jakos zmierzyc (btw jak zmierzyles?) i nie wiem co
> mozna by zrobic gdyby mi tez zle ustawilo napiecie

coz prozaicznie jest soft do zczytywania pod winde i wyszlo mi podobnie do
wspolwatkowca czyli apiecie
vcore w granicach 1,72~1,74
mam nadzieje ze ten soft pokazuje prawdziwe napiecie

ps.
Teraz juz pisze ze swojego konta wiec adres juz sie nie bedzie zmieniac sorrki za zmiany

--
     .oooO     Oooo.
     (   )     (   ) Sardo de Nunspa