Re: Poprawne napiecie zasilania Bartona

Autor: Andre (andrehull_N.O_S.P.A.M__at__USUN_poczta_TO_.fm)
Data: Thu 01 Jan 2004 - 20:13:05 MET

> Tak tez myslalem, fatalnie plyta glowna ustawia mi napiecie na poziomie
> 1.74V czyli za duzo i procek sie grzeje do 60 st w stanie spoczynku
> plyta glowna to Gigabyte GA-7N400 na nforce2

mam propozycje i to calkiem powazna- napisz do producenta w polsce
pomoc_at_gigabyte.pl i niech cos na to poradza. ja napisalem w troche prostrzej
sprawie i po paru dniach odpowiedzieli.
proponuje to dlatego ze mam podobna plyte (ga-7n400e-l) i nie wiem jakie
napiecie daje mojemu procesorowi bo jeszcze nie mam na tym sprzecie windy
zainstalowanej zeby to jakos zmierzyc (btw jak zmierzyles?) i nie wiem co
mozna by zrobic gdyby mi tez zle ustawilo napiecie

pozdrawiam
Andre