Problem z myszką

Autor: Łukasz (aaa_at_aa.aa)
Data: Thu 01 Jan 2004 - 20:47:51 MET

Witam
Posiadam mysz optyczną, łączoną z komputerem przez
port PS2, która od nowości sprawia mi pewne problemy. Po pierwsze, pracuje
tylko na podkładce, a jak wiadomo z pracą po blacie biurka nie powinno być
jakichkolwiek problemów (wcześniejsza mysz pracowała bez problemu). Druga
sprawa, chyba jeszcze bardziej denerwująca to to, że jeżeli najeżdżam
kursorem na jakąś ikonkę, często zdarza się, że ten kursor dosyć mocno drga.
Nie wiem, co się dzieje. Mysz jest firmy
MINT. Jeżeli ktoś ma pomysły, jak rozwiązać ten problem, z góry dziękuję.

Pozdrawiam Łukasz