Re: Spuchniete kondensatory

Autor: JarekJ (przyjaciel505_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Jan 2004 - 14:16:36 MET

mam podobnie - też mi się nie zawsze odpala (płyta Soltek SL65 EP-T - też
Soltek, hmmm....), ale kondensatorki nie wyglądają na spuchnięte, za to
napięcie Vcore mam za niskie (1,45V - alert w programiku do monitorowania
ITE Smart Guardian). Zasilacz zmieniłem (codegen 200W -> 300W hehe ;-) i
nic... dalej to samo. Ale skoro kolega ma zasilacz Compaq - to chyba nie
pomoże zmiana zasilacza?
Czy wobec tego winne są kondensatorki? I na jakie je wtedy wymienić?