Spuchniete kondensatory

Autor: wojto (email_at_w.sigu)
Data: Thu 01 Jan 2004 - 12:54:08 MET

Ostatnio coraz częściej udaje mi się uruchomić kompa dopiero za drugim,
trzecim razem. Niekiedy jak już odpali to w czasie ładowania OS-a wywala
mi niebieski ekran. Ale jak już odpali do końca to chodzi super
stabilnie! Czy głównym winowajcą tego wszystkiego może być płyta główna?
Zwłaszcza, że zauważyłem trzy kondensatorki które są lekko wypukłe.
Dodam jeszcze, że zasilacz jest z serwerowego compaq'a a pamięci
przetestowane GM i Memtest-em. Mobo to Soltek 75kv i nie wiem czy
zabierać się za próby wymiany kondensatorów czy lepiej od razu kupić
jakąś nową płytkę. Co radzicie drodzy koledzy i koleżanki.

--
wojto
onspring at o2.pl