Epox 8RDA3I czy Abit NF7 (v2.0) a moze Gigabyte GA-7N400-L?

Autor: woozi (spam_at_trap.com)
Data: Thu 01 Jan 2004 - 11:35:01 MET

Witam

Przymierzam się właśnie do zmiany płyty głównej. Po rozważeniu
wszystkich za i przeciw doszedłem do wniosku, że będzie to płytka z
nforce2 ale bez takich bajerów jak sata, raid, firewire, które są mi
całkowicie zbędne (przynajmniej przez najbliższy rok, półtora) a różnicę
w cenie wolę przeznaczyć na dokupienie pamięci.
Po przeglądnięciu forum tweaka, google dalej nie wiem, którą płytę
wybrać. Na pewno będzie to jedna z poniższych:

Abit NF7 (v2.0): http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=6438
Epox 8RDA3I: http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=8600
Gigabyte GA-7N400-L: http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=7668

tylko która? Osobiście skłaniam się do Epoxa, ale wyczytałem gdzieś (nie
pamiętam już gdzie), że nie posiada ona czujnika dla napięcia 3.3v,
prawda to?
Reszta sprzętu to XP 1700+, barracuda IV 40 GB, caviar 80 GB, GF4
ti4200, tuner pixel playtv pro, cdrw lite-on 40125s, enlight 300W, 512
MB ram (jedna kość).
W związku z powyższym mam prośbę do posiadaczy w/w płyt o wyrażenie
swoich opinii na ich temat. Gdyby to były jeszcze osoby posiadające
zbliżoną konfigurację to byłoby wspaniale :)

Pozdrawiam

--
woozi   woozi|at|iam.one.pl  GG: 3268851  |  S. J. Lec:
"Niektórym ludziom należałoby wytoczyć proces myślenia"