Re: Padl mi zasilacz

Autor: yaxa (yaxa_at_nospam.onet.pl)
Data: Fri 26 Dec 2003 - 13:24:32 MET

Użytkownik "peterphk" <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

jesli tylko to to moze podlacz kompa do sprawnego gnizdka i sprawdz.
wg mnie na 99% bedzie dzialac.

> 1. Przy wtyczce zawsze bedzie iskrzylo mimo, ze na wejsciu jest termistor
> NTC - kondensatory w momencie ladowania potrzebuja znaczna ilosc pradu
stad
> te iskry ...

jasne, to po co ten termistor ? zawsze mi sie wydawalo ze ogranicza on
wlasnie
prad ladowania i raczej nie powinno iskrzyc :D.

> 2. W wiekoszsci przypadkow bezpiecznik to ostatni efement ktory sie pali w
> zasilaczu:) ... ale kto wie w huntkey'u moze akurat zadzialal ...

zolty nie, bo to +12V

> pamietac o tym, zeby obciazyc wyjscie 5V pradem co najmniej 1A (tak
> profilaktycznie). 5V to ten zolty kabel:)

echhh pomyslalbys zanim cos napiszesz (patrz wyzej) +5V to kabel czerwony.

> Oczywiscie przy testowaniu zasilacza poodlaczaj wszystkie wtyczki od
> komputera ... mozliwe, ze to cos w kompie padlo a zasilacz jeszcze dziala.
> sprawdz to swoje gniazdko bo moze sie okazac, ze komp zyje a gniazko jest
> zdymione i dlatego komp nie dziala ...

proponuje na czs tesow podlaczyc pod zasilacz jakis stary cd albo hd ew cos
czego
ci nie zal (w razie czago). jestem przekonany ze zasilacz jest dobry :).

YaXa.