Re: pytanko do posiadaczy abit ic7

Autor: Zhan (zhan_at_op.pl)
Data: Fri 26 Dec 2003 - 13:05:51 MET

> Mam nadzieję, że po lekturze tekstów wszystko już będzie jasne :-)

no testy, nie powiem ciekawe... ale jedyne co z nich dla mnie wynika to
fakt, ze GAT dziala poprawnie tylko na plytach z chipsetem i865 z
odblokowana ta funkcja.
czy to znaczy, ze na i875 nie da sie wlaczyc GAT w tryb np F1?
u mnie jedynie spowolnienie timingow pamieci oraz podniesienie napiecia ddr
umozliwia wlaczenie GAT na turbo, natomiast street racer nie dziala nawet na
maksymalnych timingach, maksymalnym napieciu i taktowaniu pamieci 67 MHz
:(((
zakladam, ze moje hyperx-y to niezle pamieci, tak wiec chyba wina lezy po
stronie plyty... czyzby przereklamowany bubel?

pozdrawiam
Artur