Re: chce kupic uzywke 19" lub 20" jaki?

Autor: Mirosław Szejduk (shango_at_o2.pl)
Data: Fri 26 Dec 2003 - 13:07:46 MET

Witam

Polecam serie monitorow IBM. Ja mam osobiscie G96 choc nie jest na
trynitronie to jakoascia wykasza wiekszosc tych nowych w sklepie a dalem za
niego 700 zł z gwarancja 12 miechow.Generalnie jak kupujesz takie monitory
firmowe Dell, Compaq, IBM, Acer, Siemens etc to uwazaj byc moze sa
wyekspolatowane bo sa uzywane przewaznie w biurach ze wzgeldu na swoja cene
ale z drugiej strony cena rekompensuje jakosc wykonania.

Pozdrawiam
Mirek