Re: CHIP -magazyn

Autor: Stanislaw Chmielarz (schmielarz_at_uniprojekt.com.PL)
Data: Fri 26 Dec 2003 - 11:51:19 MET

In article <bsh62h.ho.1_at_podolany.art.pl> adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl> writes:
>From: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
>Subject: Re: CHIP -magazyn
>Date: Fri, 26 Dec 2003 11:29:20 +0100

>powaznie?? nie powiesz nic dobrego o pierwszym windowsie do domowego
>uzytkowania, ktory oferowal wlasne driver'y do sprzetu komputerowego i
>pracowal z pelna wielozadaniowoscia i 32-bitowo??

Czlowieku jeszcze przed 3.11 korzystalem z DR Multiuser DOS 5 i zaraz potem
z Multiuser DOS 7 GOLD. To co Ty nazywasz wielozadaniowoscia w Windows bylo
i jest tylko nedzna namiastka (ersatz dla tych co znaja niemiecki :-)))) i
tak zostalo do dzisiaj bo mam w sieciach W2000 ktore pozwala tylko kilka
razy uruchomic niektore aplikacje a potem zglasza blad "za malo RAM". Malo
to powstalo programikow firm trzecich do poprawy zarzadzania pamiecia pod
roznymi "windami". Windy to jest chlam programistyczny i perelka
marketingu ...

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_stanislaw.chmielarz.name