Padl mi zasilacz

Autor: jan (molena_at_resetnet.pl)
Data: Fri 26 Dec 2003 - 11:08:22 MET

Zaiskrzylo przy wtyce zasilajacej (brak dobrego kontaktu)
i komputer (ATX) wylaczyl sie . Zasilacz to "Huntkey LW-6400 H"
Czy moze ktos mi powiedziec czy w srodku sa jakies bezpieczniki
i jak ewentualnie sprawdzic zasilacz na stole. Mierniki i inne
czesci jak i lutownice oraz mala praktyke posiadam.
Jednak jakies wskazowki by sie przydaly
Kilka dni temu tez cos iskrzylo przy tej wtyce sieciowej ale to
niestety zbagatelizowalem , wiec kara mnie spotkala.....
ps: ktory kabelek do masy trzeba zewrzec aby zasilacz ruszyl?
zolty ? cos mi tak sie zdaje lecz boje sie go zewrzec.