Re: agfa snapscan 1236s problem

Autor: Jęczuś (jeczuss_at_neostrada.pl)
Data: Thu 25 Dec 2003 - 22:15:07 MET

Użytkownik "niewiesznic...///" <niewiesznic_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bsfjae$1djl$1_at_mamut.aster.pl...
> Witam,
> Mam problem, nie moge znalezc rozwiazania na grupie..prosze oo pomoc.
> Mam win xp, skaner agfa snapscan 1236s , adaptec 2940uw...
>
> Skaner jest wykrywany przez komputer oraz przez system, ktory
automatycznie
> instaluje sterowniki.
> nie jest jednak wykrywany przez software.
> skaner jest wlaczony.brak jakiejkolwiek reakcji.
> skaner jest podlaczony kablem 68/50 , skaner id scsi ustwaione jak zaleca
> agfa na 2.
>
> hardware is system wykrywa skaner.
> soft nie wykrywa skanera...

> [...]

Witam
Mam dokładnie taką samą konfióracje , poza kablem mini50/25 , początkowo
nie widzial ale ściąglem nowszy soft Scanwizez ze strony Afy bo na Fotolooku
i Snapie nie ruszył .
Fakt po przeinstalowniu systemu na xphome wywala konflikt sprzętowy chyba
ale poprzedno dzialalo
Pozdrawiam
Piotr

---