agfa snapscan 1236s problem

Autor: niewiesznic.../// (niewiesznic_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 25 Dec 2003 - 22:03:06 MET

Witam,
Mam problem, nie moge znalezc rozwiazania na grupie..prosze oo pomoc.
Mam win xp, skaner agfa snapscan 1236s , adaptec 2940uw...

Skaner jest wykrywany przez komputer oraz przez system, ktory automatycznie
instaluje sterowniki.
nie jest jednak wykrywany przez software.
skaner jest wlaczony.brak jakiejkolwiek reakcji.
skaner jest podlaczony kablem 68/50 , skaner id scsi ustwaione jak zaleca
agfa na 2.

hardware is system wykrywa skaner.
soft nie wykrywa skanera...

w czym moze byc problem???