Re: czy glosna praca dysku moze byc podstawa reklamacji?

Autor: Zhan (zhan_at_op.pl)
Data: Thu 25 Dec 2003 - 13:05:51 MET


> musze Cie zmartwic - najprawdopodobniej niewiele wskorasz z tym dyskiem
przy
> reklamacji, ja jakis rok temu mialem dokladnie taki sam problem z tym
> modelem (WD800JB) - kupilem ten dysk i przez pierwsze 3 miesiace wszystko
> bylo super, niestety po tym czasie dysk zaczal pracowac tak jak to
> opisujesz, poniewaz kupowalem dysk w hurtowni (Action Katowice) to tam go
> oddalem do reklamacji, wymienili mi go na nowy, ale tylko dlatego, ze dysk
> nie zdzyl wrocic od dystrybutora a minal umowny czas reklamacji (14 dni),
> nowy dysk (ten sam model) pochodzil kolejne 3 miesiace i znow to samo,
> ponowna reklamacja lecz tym razem nie mialem szczescia i dysk odebralem z
> adnotacja: sprawny, po tym incydencie pozbylem sie tego dysku i obecnie
> chodze na Barracudzie 120GB 7200.7 8MB cache i jak na razie (pol roku) nie
> ma z nia problemow

no to mnie zmartwiles bo ja swoje dyski tez kupowalem w action... ten glosny
ma ponad pol roku, ten cichy niecale 3 miesiace wiec spodziewam sie
najgorszego...

pozdrawiam
Artur



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 11:59:15 MET DST