Re: czy glosna praca dysku moze byc podstawa reklamacji?

Autor: MG (mrusUSUN_TO_at_interia.pl)
Data: Thu 25 Dec 2003 - 12:47:38 MET

Użytkownik "Zhan" <zhan_at_op.pl> napisał w wiadomości

> Sa sobie 2 dyski, identyczne modele (WD800JB) jeden pracuje cichutko drugi

> strasznie meczacy jest metaliczny dzwiek wirujacych talerzy. Z ciekawosci

> takiego moze byc podstawa do reklamacji? Walcze ostatnio z halasem i

musze Cie zmartwic - najprawdopodobniej niewiele wskorasz z tym dyskiem przy
reklamacji, ja jakis rok temu mialem dokladnie taki sam problem z tym
modelem (WD800JB) - kupilem ten dysk i przez pierwsze 3 miesiace wszystko
bylo super, niestety po tym czasie dysk zaczal pracowac tak jak to
opisujesz, poniewaz kupowalem dysk w hurtowni (Action Katowice) to tam go
oddalem do reklamacji, wymienili mi go na nowy, ale tylko dlatego, ze dysk
nie zdzyl wrocic od dystrybutora a minal umowny czas reklamacji (14 dni),
nowy dysk (ten sam model) pochodzil kolejne 3 miesiace i znow to samo,
ponowna reklamacja lecz tym razem nie mialem szczescia i dysk odebralem z
adnotacja: sprawny, po tym incydencie pozbylem sie tego dysku i obecnie
chodze na Barracudzie 120GB 7200.7 8MB cache i jak na razie (pol roku) nie
ma z nia problemow

pozdrawiam
morpheus