Re: problem sprzętowy z kompem (długie)

Autor: K_at_meleon
Data: Thu 25 Dec 2003 - 13:07:22 MET

> serdecznie zapraszamy na witrynke www.memtest86.com i do wykonania
> przynajmniej kilkugodzinnego testu programem memtes86; nastepnie
> zapraszamy do wykonania testu calej pamieci spod windowsow programem
> prime95 se stron www.mersenne.org/freesoft.htm

Po dzisiejszej nocce przedstawiam wyniki z Memtesta v. 3.0:

Walltime 9 h 08 min.
Test All
Pass 3
Errors 0
ECC Errors 0

Więc to chyba nie pamięc RAM...
Co do testu Prime 95 to mam go testować przy normalnej pracy z kompem
włączając pare innych aplikacji, czy zostawić go i niech się pomęczy jak w
przypadku Memtesta? Wczoraj dosyć krótko (4 h) włączyłem Torure Test i też
wszystko miałem passed.

> ogolnie wszelkie bledy ze stabilnoscia systemu powinno sie zaczac od
> testu pamieci RAM; bo praktycznie wszystkie dane przechodza przez RAM;
>
> te dane ktore nie przechodza przez RAM, przechodza przez pamiec karty
> graficznej; tam tez mozesz miec przeklamania, ale nie znam softwareu do
> badania pamieci RAM karty graficznej;

Jak na razie sprzęt teoretycznie powinien być sprawny, ale praktycznie to
nie jest ciekawie... Może dzisiaj jeszcze uda mi się wymienić z kumplem
kartami grafiki. Wtedy napiszę czy znowu coś się chramoli u mnie albo czy
jest jakiś ZONK u kumpla.
Dodam tylko jeszcze, że ostatnio pojawiły się też u mnie zwisy w momecie
zgrywania danych z CD'ka jak i nagrywania płytki Data. Może to ten sam
problem? Bo jeśli tak to chyba wtedy odpadałaby karta graf...

--
Pozdrawiam, K_at_meleon
Wesołych Świąt