Re: Mulenie podczas kopiowania danych via LAN

Autor: Wasyl (moze_at_kiedys.bedzie)
Data: Thu 25 Dec 2003 - 10:09:56 MET

"Marcin Wojtczuk" <we-steal-from-artists_at_riaa.com> wrote in message
> Co do punktu 1. to możliwymi przyczynami są: sypiący się hub, karty
> sieciowe lub kabel,
Wszsystko nówka, na tym samym porcie w switchu na innym kompie wszystko
chodzi dobrze. U mnie wczesniej też było ok, dopiero od jakiegoś czasu się
trochę kaszani.

> za długi kabel,
Do switcha metr, następny metr od switcha do drugiego kompa :)

> kabel który nie wytrzymuje tak naprawdę obciążenia sieciowego do którego
był zrobiony,
Kabel jest sprawny, bratu wszystko się kopiuje sprawnie (zamieniałem kable
moje i brata i to samo).

> idiotyczni klienci wpięci w tego samego huba wywołujący konflikty (i
lampka collision na
> hubie miga).
Nic, podpięty jestem ja, brat i router. Generujemy tak mały ruch że szkoda
gadać (tyle co do internetu) z wyjątkiem kopiowania jakiś plików prze
otoczenie sieciowe.

> Możliwe jest też że 1 i 2 ze sobą współgrają, tzn. negocjacja PDC wywołuje
> kolizje a więc straty pakietów a głupie windowsy zaczynają słać pakiety aż
> huczy.
Hmmm na routerze mam Win2k, u siebie Win2k3, może niewiem jakąś aktualizację
musiałbym mieć.

> Generalnie windows+sieć == porażka.
No niestety, ale większość ludzi na świecie z tego korzysta i raczej nie
mają problemów :)

Na mój gust to problem software'owy, być może brak odpowiedniego sterownika
do karty sieciowej (używam obecnego w systemie od początku, z datą
2002-10-01).

Pzdr!