Re: Mulenie podczas kopiowania danych via LAN

Autor: Marcin Wojtczuk (we-steal-from-artists_at_riaa.com)
Data: Thu 25 Dec 2003 - 11:30:27 MET

Wasyl claimed:
> "Marcin Wojtczuk" <we-steal-from-artists_at_riaa.com> wrote in message
> Do switcha metr, następny metr od switcha do drugiego kompa :)

> lampka collision na
> Nic, podpięty jestem ja, brat i router. Generujemy tak mały ruch że szkoda
> gadać (tyle co do internetu) z wyjątkiem kopiowania jakiś plików prze
> otoczenie sieciowe.

Na swiczu to nie ma znaczenia, problem rzeczywiście musi być w oprogramowaniu.

> Hmmm na routerze mam Win2k, u siebie Win2k3, może niewiem jakąś aktualizację
> musiałbym mieć.

Oba te systemy biją się o to kto ma być PDC (primary domain controler).

> Na mój gust to problem software'owy, być może brak odpowiedniego sterownika
> do karty sieciowej (używam obecnego w systemie od początku, z datą
> 2002-10-01).

Możliwe. Skoro jednak problemy zaczęły się od jakiegoś momentu... Spróbuj
pobawić się programem net.exe. Odpal sobie cmd.exe i poczytaj helpa do net.
Podmontuj zasoby (net use chyba) i ściągnij - zobacz czy też będzie 'mulić'.

--
          Marcin Wojtczuk
 [ http://www.stringi.com/viper ]