Re: Modem - problem z instalacją na XP

Autor: Marqueez (marqueez_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 25 Dec 2003 - 02:33:59 MET

Użytkownik "adasiek" <podolany_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości:
> a co z tym kontrolerem USB?? bo na 100% masz taki kontroler wbudowany w
> plyte glowna i on sie musi wykryc, nawet jezeli nie ma pod niego
> podpietych zadnych urzadzen;

Oprócz tego "wadliwego", z którym coś jest nie tak (wciąż jest nie tak,
pomimo tego, że z zainstalowaniem modemu już sobie poradziłem) są również
kontrolery, które działają prawidłowo: główny koncentrator USB (3 szt.) i
uniwersalny kontroler hosta USB (też 3 szt.). Tak przynajmniej twierdzi
system.

> oczywiscie nie napisales jaka masz plyte glowna i pozostale podzespoly;

Sorry, zapomniałem.

> moze sie zdarzyc, ze blad tkwi w innym urzadzeniu, ktore powoduje
> konflikt zasobow; poniewaz jesli nie ma konfliktow /ale rzeczywistych, a
> nie wypisanych przez windows XP - czyli jesli rzeczywiscie na jednym
> adresie we-wy lub IRQ wisza dwa urzadzenia nie potrafiace ze soba
> wspolpracowac/ to windows moze miec wlasnie klopoty z poprawnym
> rozpoznaniem pozostalych urzadzen;

Konfliktów rzeczywistych w tym momencie nie ma, choć system wciąż wskazuje
takowy z powyższym kontrolerem. Nie sprawdzałem jeszcze jak działa USB, ale
na razie nie jest mi ta wiedza potrzebna.

--
Marquuez