Re: Modem - problem z instalacją na XP

Autor: Marqueez (marqueez_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 25 Dec 2003 - 02:34:17 MET

Użytkownik ".: Grzegorz" <ramones_at_op.pl> napisał w wiadomości:
> stawiam, ze to ten modem

Bingo! Dzięki za podpowiedź :-)
Ponieważ przy wyjmowaniu i wkładaniu modemu system reagował tylko zmianami w
Kontrolerze Uniwersalnej magistrali szeregowej (USB), zasugerowałem się, że
tu tkwi problem. Odinstalowałem obydwa "wadliwe" urządzenia i po ponownym
uruchomieniu kompa wykrył mi w pierwszej kolejności ten właśnie PCI Simple
Communications, który po ściągnięciu z oryginalnej płytki sterowników został
przez system rozpoznany jako modem.

Jeszcze raz dziękuję!

--
Marqueez