Re: Modem - problem z instalacją na XP

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 24 Dec 2003 - 18:32:34 MET

nest17_at_wp.pl wrote:

> [...]
[...]
> Może nie docisnąłeś go tak mocno jak trzeba ja sam miałem podobny problem a
> okazało się że go za słabo docisnąłem do slotu

do kolegi nest17_at_wp.pl: poczytaj sobie netykiete; tnij niepotrzebne
cytaty;

do kolegi Marqueza:

a co z tym kontrolerem USB?? bo na 100% masz taki kontroler wbudowany w
plyte glowna i on sie musi wykryc, nawet jezeli nie ma pod niego
podpietych zadnych urzadzen;

oczywiscie nie napisales jaka masz plyte glowna i pozostale podzespoly;
moze sie zdarzyc, ze blad tkwi w innym urzadzeniu, ktore powoduje
konflikt zasobow; poniewaz jesli nie ma konfliktow /ale rzeczywistych, a
nie wypisanych przez windows XP - czyli jesli rzeczywiscie na jednym
adresie we-wy lub IRQ wisza dwa urzadzenia nie potrafiace ze soba
wspolpracowac/ to windows moze miec wlasnie klopoty z poprawnym
rozpoznaniem pozostalych urzadzen;

stan wyjsciowy powinien byc taki, ze w menedzeze urzadzen widszisz
wszystko, co rzeczywiscie masz w kompie, a nie czary-mary typu "USB
pojawia sie po wlozeniu modemu";

poza tym sproboj oczywiscie wlozyc modem w inny slot PCI; tzn. zakladam
ze masz modem PCI;

pzdrv;
adas;