Re: konfiguracja UPS'a

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Tue 23 Dec 2003 - 22:20:31 MET

> ano wlasnie po to, ze po zmianie napiecia zaczal przy skokach napiecia
ktore
> mieszcza sie w normie zasilania dla 230V przechodzic na baterie co po
> pierwsze powoduje ze piszczy co chwila a po drugie rozładowywuje baterie
> (teraz to w zasadzie mam lepszy filtr przeciwprzepieciowy bo bateria to
juz
> zdechła od tego cišgłego przełšczania :-/ )... ani jedno ani drugie nie
jest
> porzadane...
> UPS wg tabliczki znamionowej moze chodzic na 220V, 230V lub 240V
> [...]

Powiedz jakie napiecia sa u ciebie bo norma jest raczej szeroka ... jezeli
UPS sie przelacza przy niewielkich odchylach to musi byc albo uszkodzony
albo bardzo mocno rozregulowany ...
Jezeli piszesz o pracy bateryjnej to podam tobie przykladowe progi:
w zakresie 176-264V wiekszosc UPS'ow bez AVR'a pracuje bez uzycia
akumulatora ...