Re: konfiguracja UPS'a

Autor: Bartek (bartekW_at_ciach.aster.pl)
Data: Wed 24 Dec 2003 - 08:20:11 MET

"peterphk" <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl> wrote in message
> Powiedz jakie napiecia sa u ciebie bo norma jest raczej szeroka ... jezeli
> UPS sie przelacza przy niewielkich odchylach to musi byc albo uszkodzony
> albo bardzo mocno rozregulowany ...
> Jezeli piszesz o pracy bateryjnej to podam tobie przykladowe progi:
> w zakresie 176-264V wiekszosc UPS'ow bez AVR'a pracuje bez uzycia
> akumulatora ...

niestety nie mam miernika zeby to zmierzyć... :-(
UPS zaczšł piszczeć po zmianie napięcia - więc założyłem że pršd który
dostaje nie mieœci sie w jego normach...
można go przestawić na wyższe napięcie wejœciowe i wtedy problem zniknie...
żeby go przestawić potrzebuje instrukcji do dipswitch'y które zostały w tym
celu umieszczone na tylnym panelu UPSa
pzdr
B.