Re: konfiguracja UPS'a

Autor: Bartek (bartekW_at_ciach.aster.pl)
Data: Tue 23 Dec 2003 - 19:40:46 MET

"peterphk" <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl> wrote in message

> pytanie brzmi po co ?

ano wlasnie po to, ze po zmianie napiecia zaczal przy skokach napiecia ktore
mieszcza sie w normie zasilania dla 230V przechodzic na baterie co po
pierwsze powoduje ze piszczy co chwila a po drugie rozładowywuje baterie
(teraz to w zasadzie mam lepszy filtr przeciwprzepieciowy bo bateria to juz
zdechła od tego cišgłego przełšczania :-/ )... ani jedno ani drugie nie jest
porzadane...
UPS wg tabliczki znamionowej moze chodzic na 220V, 230V lub 240V
na wyjsciu mam 220V i nie to jest problemem...
pzdr
Bartek