LCD ? Jesli tak jakie ?

Autor: Kane (k.choros_at_acn.waw.pl)
Data: Tue 23 Dec 2003 - 22:27:54 MET

Czesc
Mam pytanie. Zastanawiam sie nad kupnem monitora LCD, ale po przewertowaniu
archiwum grup nie wiem co o tym sądzic. Moze jakis szczesliwy posiadacz
wypowie sie na ten temat. Monitora potrzebuje glownie do telewizji, filmow
troche gier i pisanie maili. Nie wiem czy szybkosc dzialania tych monitorow
jest wystarczajaca zeby nie bylo smug w trakcie szybkich akcji na
ekranie.Byl bym wdzieczny za opinie zytkownikow i sugestie na temat
ewentualnych modeli.
Pozdrawiam i z gory dziekuje