Re: LCD ? Jesli tak jakie ?

Autor: Pawel Pilarczyk (pila_at_pclab.pl)
Data: Fri 26 Dec 2003 - 02:09:30 MET

> Mam pytanie. Zastanawiam sie nad kupnem monitora LCD, ale po
przewertowaniu
> archiwum grup nie wiem co o tym sądzic. Moze jakis szczesliwy posiadacz
> wypowie sie na ten temat. Monitora potrzebuje glownie do telewizji, filmow
> troche gier i pisanie maili.

Mam akurat na sprzedaż monitor LCD LG Flatron L1511S. 15", 1024x768, czas
reakcji 25 ms, zero martwych pikseli. Nowy w sklepie - 1950 zeta, ja za
mojego chciałbym 1480 złociszków. Smużenia prawie nie widać, zresztą jeśli
jesteś z okolic Warszawy, możesz podjechać i obejrzeć u mnie sprzęt w akcji
(Warszawa-Ursynów). Więcej informacji tutaj:

http://pclab.pl/thread15791.html

Pozdrawiam,
Paweł Pilarczyk