Re: Jaki Radeon do 1500zł

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 Dec 2003 - 12:34:16 MET

Użytkownik "Fokus" napisał:

> Jakiego kupić Radeona do 1500zł? będę kupował na giełdzie,chyba

Jest sens kupować tak drogą kartę? Kup coś za 800 zł. Resztę odłóż
na konto. Za pół roku kupisz sobie za tą kasę coś szybszego, niż
teraz za 1500. A ta, którą kupisz teraz z powodzeniem wystarczy ci
do tego czasu.

Oczywiście, to tylko moje zdanie - jeśli masz dobrego sponsora
(albo sam nim jesteś), to nie musisz mnie słuchać.

--
                        Pozdrawiam, Sniper