Re: atx + dokladanie karty pci...

Autor: uoper (uoper_at_o2.pl)
Data: Tue 23 Dec 2003 - 12:38:47 MET

> Dziekuje, o to mi chodzilo, czyli resumujac nie moge wyjmowac ani wkladac
> kart rozszezen jezeli komputer jest wylaczony tylko przyciskiem na
> obudowie ( a tak z ciekawosci czym to grozi? uszkodzeniem karty/plyty
> glownej? zasilanie jest dostarczane do kazdego zlacza pci?) Natomiast moge
> to bezpiecznie robic jezeli wyjme kabel zasilajacy...
>
> Pozdrawiam!!

przy kartach sieciowych przynajmniej mojej zarówno włożenie jak i wyjęcie
karty powoduje właczenie się kompa z k. graficzną też przy wkładaniu tak
miałem z raz a z sieciówką to kilka razy przy wkładaniu i wyjmowaniu -
narazie nic się nei spaliło - wyciągałem szybko wtyczkę i po strachu ;)
Pozdrawiam