Re: EPOX na VIA KT400A - problem

Autor: deto (detonusWYTNIJ_at_TOalpha.net.pl)
Data: Tue 23 Dec 2003 - 12:40:43 MET

Hey,

Użytkownik "Wojciech Kulesza" <wojtek_at_NOSPAM.noping.org> napisał w
wiadomości news:bs6krg$fgr$1_at_nemesis.news.tpi.pl...
> Mam dziwny problem z płytą EPOX z chipsetem VIA KT400A. Podpiąłem Athlona,
> ten po włączeniu uruchamia wentylator, który chodzi przez parę sekund, po
> czym się wyłącza, wydając z siebie dźwięki niczym syrena alarmowa (dźwięk
> karetki pogotowia). Czy ktoś ma jakiś pomysł, czego on chce ode mnie, co
> popsułem?

Wentylator od procesora podpiales w odpowiednie wyjscie na plycie dla CPUFan
? Moze w biosie wlaczona opcja wylaczenia przy starcie w przypadku braku
obrotow wentylatorka na CPU (a jak jest podlaczony do innego wyjscia to jest
wlasnie brak :-) Btw. Sprobuj przytrzymac INSert przy starcie kompa.

Pozdrawiam, Paweł