Re: atx + dokladanie karty pci...

Autor: marek (batkomUSUNTO_at_poczta.fm)
Data: Tue 23 Dec 2003 - 12:20:57 MET

> Dla Ciebie "wyłączony" to pewnie
> przyciskiem z przodu komputera ?

wszystko zalezy od interpretacji slowa "wylaczony"...

> Niestety, nowsze płyty główne pobierają prąd nawet, gdy zasilacz
> nie pracuje (ale jest włączony). Dlatego: jeśli wyłączony, to:
> wyjęty kabel zasilania - - no to *tak* - można wyjmować i wkładać
> karty rozszerzeń.

Dziekuje, o to mi chodzilo, czyli resumujac nie moge wyjmowac ani wkladac
kart rozszezen jezeli komputer jest wylaczony tylko przyciskiem na
obudowie ( a tak z ciekawosci czym to grozi? uszkodzeniem karty/plyty
glownej? zasilanie jest dostarczane do kazdego zlacza pci?) Natomiast moge
to bezpiecznie robic jezeli wyjme kabel zasilajacy...

Pozdrawiam!!