Re: atx + dokladanie karty pci...

Autor: Robert S (robert_salyga_at_wytnij.to.gazeta.pl)
Data: Wed 24 Dec 2003 - 13:48:36 MET

> Dziekuje, o to mi chodzilo, czyli resumujac nie moge wyjmowac ani wkladac
> kart rozszezen jezeli komputer jest wylaczony tylko przyciskiem na
> obudowie ( a tak z ciekawosci czym to grozi? uszkodzeniem karty/plyty
> glownej? zasilanie jest dostarczane do kazdego zlacza pci?) Natomiast moge

nieradze tego obić zpodpientym zasilaniem moja taka przygoda skonczyła się
zjaraniem agp na płycie (msikt3ultra) poprostu chyba iskra przeskoczyła z
palca na obudowe do której przykrecałem gf , całe szczęscie obieła gwarancja
i dwóch kart graficznych - niezałapałem co się stało ze pierwsz nie
wystartowała (a nie śmierdziało) więc włożyłem nastepną skutek wiadomy ale
karty to zostały mi na pamiątke
jak to mówią mądry Polak po szkodzie