Re: zamiana ntfs na 32

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Tue 23 Dec 2003 - 10:45:06 MET

Użytkownik "T." <cashu_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Jak już napisałem chodziło mi o to że wszyscy jadą na FAT32 że jest
> do d... że nie jest bezpieczny. A jako alternatywę dają NTFS który
> BYNAJMNIEJ też nie jest bezpiecznym systemem. Technolognicznie
> oczywiście jest bezpieczniejszy od FAT32 ale nie do końca. NTFS
> stwarza bowiem złudne wrażenie bezpieczeństwa, które nie jest
> zjawiskiem pozytywnym

U mnie jest to cały czas bardzo silne wrażenie. Zwłaszcza, od kiedy mi
się swego czasu system z 500 razy zrestartował (SDI+W2k) i praktycznie
nic nie straciłem - w odróżnieniu od danych na partycjach FAT32 ;-)).

[...]
> Na postawienie partycji 1TB przyjdzie mi jeszcze poczekać. Co prawda
> u mnie w kompie da się to raczej zrobić ale nie mam kasy na 4x250GB :(
> Powiem jeszcze że min właśnie brak odpowiedniego systemu plików
> powstrzymuje mnie przed zrobieniem czegoś takiego. No może nie 4x250
> ale coś podobnego.

A więc pozostaje Ci tylko Linux :-). Bo zupełnie nowego systemu plików w
tym dziesięcioleciu MS nie wymyśli. IMVHO.

> Spojrzałem. Pomiędzy wierszami mam wyczytać że masz w kompie 1TB
> partycję NTFS? ;)

No nie, na to przyjdzie i mi poczekać - chyba że Mikołaj okaże się
łaskawy tego roku ;-). Napisałem tylko, że "są systemy, które są szybsze
na NTFS niż na FAT32". Bo są.

Wesołych Świąt życzę. I jak najmniej utraconych danych :-).

--
M.
/odpowiadając zmień px na pl/