Re: Czy poprawna konfiguracja czytnika jest aż tak trudna?

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 14:22:35 MET

Użytkownik 'lazik_s' napisał:

> Rozwiązanie jest proste - odpowiednia łatka lub dodatek do OE.

Niestety, mi takowej nie udało się ściągnąć. Mam najnowszego Power
Toola i pracuję z nim cały czas od bardzo dawna. Dziś ściągnąłem
pełny update ze strony Microsoftu (wszystko co znalazł automat do
sprawdzania aktualizacji) i załączniki nie zniknęły :(

Myślę, że dużo prostszym rozwiązaniem byłoby zaniechanie używania
przez ciebie "begin", bo nie wiem, czemu miałoby to służyć.
Przecież piszesz po polsku. Po co ci "begin" na początku? Wstawiasz
je ze złośliwości, żeby użytkownikom OE (i paru innych
newsreaderów) dokuczyć?

> Chociaż ja jestem zwolennikiem trzeciej - zmiana czytnika na
> lepszy/bezpieczniejszy.

Niestety, nie każdy korzysta z grup dyskusyjnych w domu i może
sobie pozwolić na instalowanie pirackich wersji komercyjnego
oprogramowania. Jednocześnie zakup takiego softu nie wchodzi w grę,
bo firma w której pracuję już zapłaciła za Windows z czytnikiem OE.
Darmowe czytniki jakie widziałem również jakoś specjalnie nie
przypadły mi do gustu. Poza tym OE w połączeniu z PowerToolem
działa IMO bardzo dobrze i nie miałem z nim nigdy żadnych problemów
(poza załącznikami, o których tutaj rozmawiamy).

--
                        Pozdrawiam, Sniper