Re: Do użytkowników MSI K7N2 DELTA-ILSR nF2 - problem z obsługą pamięci KINGSTON DDRAM 512MB KYR400X64C3

Autor: wuja (grawo.no.spam_at_gazeta.pl)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 18:27:36 MET

Dnia Mon, 22 Dec 2003 07:43:32 -0000, Wojtek Dzwonek
<wojtek_dzwonek_at_poczta.onet.pl> napisał:

> Jak to zrobiłeś? Procesor kupiłem tydzień temu i ma chyba zablokowany
> mnożnik,
> bo zmiany FSB (przy ustawieniach AUTO) powoduje nie podnoszenie się
> systemu...
> Jak zmienić mnożnik z ustawień Biosu?

Mnożnik jest ustawiany niezależnie od FSB.
Podobno po 39 tygodniu blokowali mnożnik, ale niekoniecznie na taki
trafiłeś.
Numer tyg. jest podany na procku w drugiej lini np.: AQZFA 0335MPMW - (03-
2003r,
35- nr tyg.)
Sprawdź w BIOS-ie stronę Frequency/Voltage Control i tam CPU Ratio.
Domyślnie jest - [By H/V]. Jeśli nie jest szare to walnij Enter i tam są
mnożniki.
Jeśli się uda zmienić to możesz próbować.
Z tym, że jeśli masz teraz pamięci 333Mhz to lepiej chyba zostawić FSB na
333 i podnosić
mnożnik, jeśli chcesz podkręcać.
Powodzenia.

--