Re: Zaklocenia z napedu DVD na karcie dzwiekowej

Autor: Vituniu (vituniu_at_poczta.fm)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 15:30:18 MET

> Chodzi mi o kartę zintegrowaną z płytą główną 8RDA3I (bodajrze
> CMedia C9739), Sound Blastera nie używam - sorry, nie napisałem tego
> w pierwszym poście.

Jej... Mnie na prawde nie chodzilo konkretnie o SB, tylko o fakt,
ze te popularne karty, tak po prostu maja. Czy tez moze mialy, nie wiem.
Audigy sie nie bawilem. ;)

Twoja CMedia to rozwiazan z gornej polki tez nie nalezy.

Te szumy to normalka, niestety.

Pozostaje Ci:
a) pogodzic sie z tymi szumami,
b) odlaczyc w ten czy inny sposob sygnal i odtwarzac
   audio przez magistrale,
c) zmajstrowac sobie stosowny filtr za pomoca lutownicy
   i zestawu Maly Elektronik,
d) kupic sobie jakas sensowna karte muzyczna.

Ostatecznie - sproboj tez obnizyc poziom sygnalu wejscia i wyjscia
z karty ze 100% do okolo 70%, a glosnosc podkrec na glosniczkach.

To nie rozwiaze problemu, ale u mnie zminiejszylo poziom szumow
i trzaskow do poziomu nieco bardziej akceptowalnego.

Zdrooweczka,
Vituniu.