Re: Zaklocenia z napedu DVD na karcie dzwiekowej

Autor: Krzysztof Polito (krzysp_at_motocykle.org.remove-it)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 15:03:06 MET

Hi!

"VSS" <vss_at_post.pl> wrote in message news:bs6qeg$2sr$1_at_sunflower.man.poznan.pl...

> To go odłacz, w WinXp jest zupełnie zbędny.

Rzeczywiście, odłączenie kabelka to jest jakieś wyjście - ale
wtedy nie moża odtwarzać płytki audio wciskając tylko przycisk
na przednim panelu napędu - a osoba używająca komputera jest
do tego przyzwyczajona :) wiem, przyzwyczajenia można zmienić,
ale najpierw chciałbym znaleźć właściwe rozwiązanie tego
problemu :)

Chodzi mi o kartę zintegrowaną z płytą główną 8RDA3I (bodajrze
CMedia C9739), Sound Blastera nie używam - sorry, nie napisałem tego
w pierwszym poście.

Jakieś sugestie, gdzie szukać przyczyny?

Krzysiek