Re: czy to zagra ?

Autor: Michał (fred4u_at_wywalto.wp.pl)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 12:08:51 MET

Witam,

> Witam, czy ten procesor http://www.allegro.pl/show_item.php?item=18787703
> bedzie pracowal z plyta k7s5a ?

Z mojego _doświadczenia_ (Athlon1200 FSB 133 na K7S5A) wiem że z płytą w
wersji 3 (czyli z naklejkami XP obok gniazda procesora) mogą być kłopoty.
Moją płytę musiałem przerabiać (lutownica w robocie) żeby stabilnie
chodziła na FSB133. Tak więc, jeżeli nie chcesz tego typu niespodzianek,
poszukaj Athlona XP (te na niej chodzą bezproblemowo), albo Athlona
FSB100 (tu z kolei wydajność moze być niezadowalająca, zależnie od
zastosowań).

Pozdrawiam,
Michał