Re: Jak to wyciszyć?

Autor: krzych00 (krzych00.nie.spamuj.mi.na.maila._at_dziekuje.o2.pl)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 12:04:09 MET

a ja mam tak : blok wodny na samych rurkach odprowadz cieplo z procka,
zasilacz hmm jakis za 140 zl chyba ktory ma wiatrak na calej dolnej sciance
ktory kreci sie na 1400 obrotow i wogole nieslysze kompa, do tego
wentylatorek ze starego zasilacza na boku obudowy, zadnych wiatrakow na
grafice ani na chipsecie plyty temp procka max 40 stopni dysk WD caviar 38
non stop chip plyty 36 max jestem zadowolony :) teraz tylko monitor mi
bzyczy :>

przy okazji zna kto jakis cooler softwerowy do cpu w laptopie ??? bo teraz
mnie laptop wkurza :) cpuidle niedziala pod win xp nie wiem moze mam zla
wersje .. podobnie waterfall dajecie znac co o tym myslicie, czegouzywacie
ewentualnie

pozdrawiam