Re: zamiana ntfs na 32

Autor: T. (cashu_at_wp.pl)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 08:32:27 MET

Patefoniq wrote:
> Ja mam w domu XP, oraz w pracy 2k. Oba sa na NTFS 5 i w zyciu juz nie
> wroce na FAT32, co najwyzej przejde na XFS (oups to nie ms'owy system
> tylek (a doslownie dysk, przed smiercia). Pewnie kolega "madrala"
> zaraz sie zapyta w jaki sposob. Sproboj na FAT32, poresetowac sie w
> trakcie pracy, np. zagraj w jakas wymagajaca gre, lub odpal (hmm...
> nie wiem), 3d studio i zrob rendering i w polowie sie resetnij.
> Zobaczymy ile takich prob przezyja FAT. Tylko mi nie pisz, ze "po co
> sie resetowalem". Tak jak pisalem, czasem sie to zdarzy - system nie
> [...]
To akurat dobrze wiem. I powiedz czy gdzieś czepiałem się do NTFS o to?
NIE. czepiałem się że jest WOLNY. Że jest stabilniejszy i mniej "łapie"
błędów to każdy wie. Ale szybkością nie dorówna FAT32. Że fat ma milion i
jeden błędów i niedoróbek też każdy wie. Ale NTFS nie jest lekarstwem na
wszystko. I to cały czas mówię.

T.