Re: zamiana ntfs na 32

Autor: Patefoniq (spam_tutaj_at_interia.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 10:19:30 MET

"T." <cashu_at_wp.pl> wrote in message
[ciach]...
> Ale jak się ma XP to powinien stać na NTFS. A skoro już mam mieć ten
NTFS to
> niech przynajmniej działa w miarę dobrze.

Ja mam w domu XP, oraz w pracy 2k. Oba sa na NTFS 5 i w zyciu juz nie
wroce na FAT32, co najwyzej przejde na XFS (oups to nie ms'owy system
:P :>>). Powiem tylko tyle, ze nie raz posiadanie NTFS'u usratowalo mi
tylek (a doslownie dysk, przed smiercia). Pewnie kolega "madrala" zaraz
sie zapyta w jaki sposob. Sproboj na FAT32, poresetowac sie w trakcie
pracy, np. zagraj w jakas wymagajaca gre, lub odpal (hmm... nie wiem),
3d studio i zrob rendering i w polowie sie resetnij. Zobaczymy ile
takich prob przezyja FAT. Tylko mi nie pisz, ze "po co sie resetowalem".
Tak jak pisalem, czasem sie to zdarzy - system nie jest doskonaly i w
takiej sytuacji NTFS. a zwlaszcza NTFS 5 sie sprawdza idealnie.

--
Pozdrawiam
Piotr Paszkowski